تماس پشتیبانی

09129382810

پشتیبانی ایمیل

zenhari@gmail.com

وبلاگ

آموزش اصولی فیگما - طراحی UI/UX

این دوره دربرگیرنده فیگما است که بهترین ابزار طراحی آنلاین تیمی در بازار می باشد. در استفاده از فیگما تقریبا هیچ محدوده پلتفرمی وجود ندارد زیرا می توانید در یک مرورگر وب طراحی کنید یا از اپلیکیشن دسکتاپ آن ها برای ویندوز و مک استفاده کنید. فیگما شبیه Sketch و Adobe XD است اما وقتی صحبت از همکاری تیمی و واکنشگرا بودن و طراحی سریع می شود، فیگما در این بین قدرتمند تر است.

نگاه کلی

این دوره دربرگیرنده فیگما است که بهترین ابزار طراحی آنلاین تیمی در بازار می باشد. در استفاده از فیگما تقریبا هیچ محدوده پلتفرمی وجود ندارد زیرا می توانید در یک مرورگر وب طراحی کنید یا از اپلیکیشن دسکتاپ آن ها برای ویندوز و مک استفاده کنید. فیگما شبیه Sketch و Adobe XD است اما وقتی صحبت از همکاری تیمی و واکنشگرا بودن و طراحی سریع می شود، فیگما در این بین قدرتمند تر است. این دوره طراحی رابط کاربری با استفاده از ابزارهای قدرتمند موجود در فیگما را پوشش می دهد. در بخش اول، رابط کاربری فیگما پوشش داده می شود و در آنجا می توانید ابزارهای قدرتمندی مانند constraint را برای واکنشگرا بودن طرح های خود و همچنین کامپوننت ها برای ایجاد کتابخانه ای از عناصر طراحی برای استفاده در کل پروژه های خود بیابید. همچنین به همکاری تیمی در زمان واقعی پرداخته می شود و نحوه استفاده از فیگما برای همکاری نزدیک با دیگران در یک پروژه آموزش داده می شود. بعداً مدرس دوره شما را از طریق طراحی و نمونه سازی اپلیکیشن”دستورهای سرآشپز” راهنمایی می کند که شامل چندین تابلوی هنری، طرح های آیکون های سفارشی، ویرایش تصاویر و متن و سایر مواردی است که برای ایجاد یک طرح واقع بینانه نیاز دارید.

فیگما چیست؟

همانطور که گفتیم، فیگما یک برنامه‌ی طراحی رابط کاربری است که روند ساخت آن در سال 2012 شروع شد و نهایتا در سال 2016 اولین نسخه از آن در اختیار عموم قرار گرفت. فیگما در حالت کلی با دیگر ابزارهای ویرایشی متفاوت است؛ زیرا یک ابزار تحت وب (web based) است: یعنی به صورت مستقیم در مرورگر اجرا می‌شود. این به این معنی است که شما می‌توانید در هر زمانی به پروژه‌های خود دسترسی پیدا کنید و بدون نیاز به خرید مجوز و یا نصب نرم‌افزار از هر کامپیوتری و یا پلتفرمی کار با آن را شروع کنید. نیازی نیست نگران حجم مصرفی اینترنت خود باشید، چراکه فیگما مصرف پهنای باند زیادی ندارد. با این حال، کاربران ویندوز و مک می‌توانند به راحتی فیگما را روی سیستم عامل خود نصب کرده و از برخی از امکانات آن‌ به صورت آفلاین استفاده کنند. فیگما یک برنامه‌ی رایگان است و در آن شما می‌توانید تا حتی سه پروژه‌ی فعال را به صورت همزمان ایجاد و ذخیره کنید. این سیاست به شما فرصت می‌دهد تا کار با نرم افزار را یاد بگیرید، آزمایش کنید و روی پروژه‌های کوچک مشغول به طراحی شوید. همچنین فارسی نوشتن در فیگما (در محیط ویرایشگر) بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است که خبر خوشی برای طراحانی است که نیازمند استفاده از زبان فارسی هستند.

مطالب آموزشی

مقدمه
آشنایی با فیگما
آشنایی با محیط نرم افزار فیگما
آرتبورد ها و لایه ها
نوار ابزار
کامپوننت ها و ماسک
Design
prototype/ inspect
متن و استایل
Plugins
grids
Layout/shortcuts
خروجی گرفتن
پروژه اول
پروژه دوم
variants
ساخت شکل LED و پس زمینه ی ابرنگی
18نحوی گرفتن خروجی html

مدرس دوره

مهدی زنهاری

مهدی زنهاری

من مهدی زنهاری هستم مدرس و طراح وب‌سایت و به مدت ۲۰ سال در زمینه آموزش انواع نرم افزارهای آفیس طراحی وب سئو و جستجوی پیشرفته در گوگل همراه با اسکریپت نویسی در ویندوز و برنامه نویسی php فعالیت دارد

اطلاعات دوره

تعداد ساعات 4 ساعت
مدرس مهدی زنهاری
هزینه دوره 250000 تومان
با تخفیف روز مرد 99000 تومان
روز تشکیل چهار شنبه 19 بهمن ماه
ساعت تشکیل 21 الی 22:30
روش اجرا آنلاین
مشاوره 09374652849

زمان باقیمانده برای ثبت نام

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه