اولین عینکها که در قرون وسطی معرفی شدند، بیشتر توسط افراد مذهبی مورد استفاده قرار میگرفتند. عینکها در ابتدا ابزاری کمیاب و گرانقیمت بودند که به افرادی اختصاص داشتند که نیاز به مطالعه متون مذهبی یا نسخههای دستنویس داشتند. عینک در این دوره نمادی از دانش و خرد بهشمار میرفت و استفاده از آن به …
نوشته چرا اولین عینکها تنها توسط افراد مذهبی استفاده میشد؟ اولین بار در یک پزشک. پدیدار شد.