تا به حال توجه کردهاید بعضی آدمها همیشه آرام به نظر میرسند، حتی وقتی موقعیتی کاملاً احساسی را تجربه میکنند؟ گویی بغض یا خشم یا حتی شوق و شادی را جایی در درون خود دفن کردهاند. این پدیده که به آن سرکوب احساسات (Emotional Suppression) میگویند، رفتاری است که بسیاری از ما بدون اینکه متوجه …
نوشته چرا بعضیها احساسات خود را پنهان میکنند؟ | دلایل سرکوب احساسات در دنیای کنونی اولین بار در یک پزشک. پدیدار شد.