اگر به تاریخ تکامل موجودات زنده نگاه کنیم، میبینیم که بسیاری از گونهها پس از انقراض دیگر هرگز احیا نشدهاند، دست کم به همان شکل اول. دایناسورها یکی از موفقترین گروههای جانوری در تاریخ زمین بودند که بیش از ۱۶۰ میلیون سال بر سیاره ما حکمرانی کردند. اما حدود ۶۶ میلیون سال پیش، با برخورد …
نوشته چرا دایناسورها پس از انقراض دوباره تکامل نیافتند؟ آیا بازگشت دایناسورها به زمین ممکن بود؟ اولین بار در یک پزشک. پدیدار شد.