چرا اولین چراغ‌های خیابانی با روغن کار می‌کردند؟

اولین چراغ‌های خیابانی (Street Lamps) در بسیاری از شهرهای جهان با روغن (Oil) کار می‌کردند و این روش برای مدت‌ها استاندارد روشنایی شهری بود. دلیل اصلی استفاده از چراغ‌های خیابانی با روغن، در دسترس بودن و مقرون‌به‌صرفه بودن این سوخت در آن زمان بود. در قرن‌های گذشته، شهرها به دنبال راهی برای افزایش امنیت شبانه …

نوشته چرا اولین چراغ‌های خیابانی با روغن کار می‌کردند؟ اولین بار در یک پزشک. پدیدار شد.