آیا تا به حال به کسانی برخوردهاید که هیچگاه خودشان را بابت اشتباهات گذشتهشان سرزنش نمیکنند؟ گویی اتفاقات تلخ یا تصمیمات نادرست آنها را نه تنها افسرده نمیکند، بلکه حتی پشیمانی کوچکی هم در دلشان برنمیانگیزد. این افراد، با نگاهی خاص و متفاوت به زندگی، حسرت را بهعنوان یک احساس زائد و بیفایده کنار میگذارند. …
نوشته چرا بعضیها هیچوقت حسرت نمیخورند؟ | راز درونی انسانهایی که از گذشته نمیترسند اولین بار در یک پزشک. پدیدار شد.