در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۲، شرکت اسپیساکس (SpaceX) مجموعهای از ۴۹ ماهواره استارلینک (Starlink) را به فضا پرتاب کرد؛ اما تنها چند روز بعد، بیشتر آنها به شکلی عجیب و غریب به درون جو بازگشتند و در آسمان دریای کارائیب، آتش گرفتند. در آن زمان، این اتفاق به یک طوفان ژئومغناطیسیِ ملایم نسبت داده شد. …
نوشته خورشیدِ خشمگین و سقوط غیرمنتظره: رازِ نابودی ماهوارههای استارلینک در یک شب اولین بار در یک پزشک. پدیدار شد.